شرکت فنی مهندسی سامان

امروز پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
ساعت 06:33
 

 مشاوره هوشمند سازی ساختمان



در خانه هوشمند مباحث مختلفی جهت تصمیم‌گیری وجود دارد که متناسب با آن مباحث و اولویت هر کدام می‌توان بهترین انتخاب را انجام داد ولی نکته مهم اینجاست که اولویت‌های هر فرد با دیگری متفاوت است برای مثال اولویت شخصی که ساختمان را جهت فروش در یک منطقه متوسط می‌سازد با شخصی که ساختمان را در محله‌ای لوکس جهت فروش می‌سازد متفاوت است و همین شخص نیز اولویت‌های متفاوتی با شخصی که ساختمان را برای استفاده شخصی می‌سازد خواهد داشت .
بنابراین باید اولویت‌ها را مشخص و متناسب با آن‌ها تصمیم گرفت.
● اولویت بندی خواسته ها :
اولین گام در مشاوره هوشمند سازی ساختمان ، اولویت‌بندی کردن خواسته‌های مشتریان می‌باشد.
اولویت های افراد در هوشمند سازی به صورت لیست وار عبارتند از :
کیفیت- قیمت – ظاهر – امکانات – ارزش نسبت به قیمت – گارانتی – خدمات – نحوه عملکرد – نحوه پیاده سازی خانه هوشمند و ……
افرادی که قصد ساخت و فروش ساختمان را در مناطق متوسطه شهر دارند.
هدف این افراد از استفاده از هوشمند سازی و خانه هوشمند بالا بردن امکانات و افزایش زیبایی ساختمان به گونه‌ای است که باعث جذب مشتریان برای خرید سریع‌تر واحدها و حتی بالا رفتن قیمت ساختمان بشود. در نتیجه سودآوری بیشتر برای سازنده است پس باید اولویت‌های خاصی را برای این افراد در نظر گرفت .
پس یکی از مهم‌ترین مواردی که در جلسه‌های مشاوره هوشمند سازی ساختمان راجع به آن بحث می‌شود این است که هدف شما از هوشمند سازی منزل یا ساختمانتان چه چیزی هست.

  جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید.


● امکانات خانه هوشمند

یکی دیگر از مهم‌ترین موارد قابل بحث در مشاوره هوشمند سازی امکانات مدنظر است .در معرفی ساختمان در لحظه فروش و پرزنت واحد امکانات بسیار مهم هستند و امکانات خانه هوشمند می‌تواند نظر مشتری را به خود جلب کند چرا که امکانات و یا تعریفاتی از جمله سنگ فلان ، سرامیک فلان برند و کابینت برند فلان را همیشه و در هر ساختمانی بیان می‌کنند اینجا برنده کسی است که بتواند از امکاناتی خاص و جدید حرف بزند برای مثال عنوان کنترل سیستم روشنایی واحد هوشمند است و یا می‌توانید توسط نرم افزار موبایل سرمایش گرمایش واحد را قبل از رسیدن به منزل کنترل کنید این امکانات گوش هر مشتری را تیز خواهد کرد و خواهان این واحد خواهد شد .

● کیفیت محصول ( تجهیزات هوشمند سازی ساختمان )

متأسفانه یکی از آخرین اولویت‌ها برای برخی از افراد کیفیت محصول است البته همین که برخی سازندگان کیفیت را وارد اولویت‌بندی خود می‌کنند، هر چند اواخر کار باز هم خوب است. چرا که برخی از سازندگان اهمیتی به کیفیت محصول نمی‌دهند و به قول خودشان فقط کافیست در مرحله فروش سیستم کار کند بعد از آن دیگر با خریداران است درصورتی‌که با انتخاب محصول با کیفیت باعث رضایت مشتری و افزایش مشتریان جدید خواهد شد .

 جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.